Понедельник
29.04.2024
13:46
Миколаївська спеціальна ЗОШ-інтернат №3
Главная » 2014 » Март » 24 » Інтегрований урок "Математика + курс Я і Україна " 2 клас
15:04
Інтегрований урок "Математика + курс Я і Україна " 2 клас

ЗАХИСТ ПРОЕКТУ « МАТЕМАТИКА НАВКОЛО ТЕБЕ»

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК

                      Математика  + курс « Я і Україна»

ТЕМА ПРОЕКТУ.”Математика навколо  нас.”
МЕТА ПРОЕКТУ. На основі  узагальнюючого уроку з розділу
" Двозначні  числа ”, через  знання про тварин, отримані на уроках з курсу
"Я і Україна ”, довести учням, як можна використовувати математичні  знання, під час екскурсії до зоопарку.

Виховувати любов до природи, рідного міста.

Корекційно – розвивальна мета. Розвивати довготривалу пам*ять, увагу,  вміння використовувати набуті знання в життєвих ситуаціях.

Наочність. Інтерактивна дошка, слайди, картки -«гроші», картки – « квитки»,

картки – схеми задач, іграшки – тваринки, корм для тварин., геометричні фігури.

 

                               ХІД   УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ (СЛАЙД № 1)

1. НАСТРІЙ НА УРОК.

Вчитель: - Діти! Сьогодні у нас на уроці гості, привітайтесь до них.

Діти: - Добрий день!

Вчитель: - Давайте піднімемо свій настрій за допомогою нашої пісеньки.

Дихальна вправа.

Діти співають пісню.

« У дітей завжди прості бажання:

Раз! – веселим буде хай навчання!

Два! – щоб книжки були яскравими, а уроки тільки цікавими!

Три! – щоб друзів багато вірних, а пригод безліч неймовірних.

Вчителя щоб нас розуміли, а батьки лиш просто – любили.

2. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ (СЛАЙД № 2)

Вчитель: - Діти , сьогодні у нас незвичайний урок, ми побуваємо у Миколаївському зоопарку. Ми дізнаємось там дуже багато нового, цікавого, також доведемо, що знання з математики з розділу «Двозначні числа» нам потрібні кожну мить, навіть на екскурсії до зоопарку.

Працювати будемо за нашим годинником уроку.

 

П. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ (СЛАЙД 4)

1.Завдання № 1 . Нумерація двозначних чисел.

Вчитель: - До зоопарку ми поїдемо ось на такому казковому потязі.

Кожен з вас одержав квиток на поїзд, станьте по порядку номерів вказаних у квитках. (Кому складно – на екрані – підказка)

Вчитель. Хто буде стояти першим, Хто останнім?

В кого найбільше число? Найменше?

(Діти стають по порядку з 20 до 11)

ВИСНОВОК

Вчитель: - Ось ми і повторили нумерацію чисел в межах 20, та поняття «порядковий номер»Тепер ви знаєте, якщо до вагону входить група людей, то заходити краще у зворотному порядку відрахування місць.

2. Завдання № 2  Розвиток зорової уваги. (СЛАЙД 5)

Вчитель; - Наш потяг проїжджає по вулицях міста, а ви – будьте пильними, запам*ятовуйте, все, що бачили по дорозі до зоопарку

 Дивіться уважно на малюнок .Заплющити  очі, а тепер розплющити

Що ви запам*ятали? Скільки було дерев, будинків? …(Відповіді дітей.)

ВИСНОВОК. Ми з вами навчились не тільки швидко рахувати, а ще й зробили розминку для очей.

3.Завдання № 3. Склад двозначного числа в межах 20. (СЛАЙД № 6)

Вчитель: - А чи можна нам зразу  зайти до зоопарку?. Що треба придбати?

Відповіді дітей.

Вчитель: - Касир - Єва Олександрівна, називає вам вартість квитка, а ви даєте відповідну суму грошей.

Наприклад. Ваш квиток коштує 12 грн. 14 грн….

ВИСНОВОК. Ми купили квитки, а ще повторили склад двозначного числа.

З чого ж складаються двозначні числа? І побачили, що свої знання ми використали, коли розраховувались грошима за квитки.

ІП  КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА.

Вчитель: - А ось паркан зоопарку. Який знак тут намальовано?

(Діти відповідають) Вірно, не можна заходити за паркан. А ми уважно розглянемо , його, може ці візерунки вам нагадали якісь цифри?

Діти називають цифри.

Вчитель: - А яке число складається з двох цифр?

Число 10.

Пригадаймо віршик про число10?

Одиниця жартувала,

Та нуля все розважала.

Коли поруч вони стали –

Число10 вони  склали.

Проведемо хвилинку каліграфії. Сіли рівно, взяли ручку . Вправа « Пташечка пі-пі-пі.»Подивимось на зразок. Пригадаємо правило. «Всі цифри починаються з правого верхнього куточка.» Обведемо число у повітрі.

Перевіримо посадку рукою. Поклали правильно зошит, пригадали віршик.

Ручку правильно візьму(показали)

Зошит вліво нахилю.

Сяду рівно, не зігнусь,

Напишу красиво ,

Всім друзям на диво.

Вчитель:- Почали писати.

ІУ. ПІЗНАВАЛЬНА  ХВИЛИНКА. (СЛАЙД №8)

Вчитель: зоо- в перекладі з латині – тварини, парк –

Миколаївський зоопарк – одне з найкрасивіших місць відпочинку  міста. Зоопарку 107 років. Тут зібрані тварини з усього світу. Де яких можна побачити лише в зоопарку. В зоопарку працюють люди різних професій, бо за тваринами необхідно доглядати, годувати їх, лікувати, а ще тут працюють вчені,  що вивчають умови життя та особливості кожної тваринки.

 

У. ЗАКРІПЛЕННЯ ВМІНЬ РОЗВ*ЯЗУВАТИ  ПРИКЛАДИ

Вчитель: - Розв*яжемо приклади в парах, якщо приклади ви розв*яжете правильно, то дізнаєтесь, які види тварин живуть у зоопарку.

А хто пригадає, як називаються числа при додаванні?

Як називаються числа при відніманні?

Покажіть знак «плюс», «мінус». При розв*язанні прикладів використовуємо рахівники, лінійки, а Макарова та Дрюк , спробують розв*язувати приклади  без допомоги.

Не забуваємо, що слово « Приклади» пишемо в 10 клітинці, між прикладами залишаємо 3 клітинки(СЛАЙД 10)

Перевірили приклади І пара, П пара, …. СЛАЙДИ( 11, 12,13, 14;15)

ВИСНОВОК

Вчитель: - Ми розв*язали приклади і довідались, що в зоопарку живуть такі види тварин як птахи, звірі, комахи, риби, плазуни.

УІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Діти чують звуки музики, підводяться з місць , стають рівно, виконують рухи за вчителем.

ВИСНОВОК

Ми перепочили і виконали вправи на увагу.

УІ. РОЗВ*ЯЗАННЯ ЗАДАЧ. (Робота в парах)

Вчитель: - МИ вже знаємо, що тварин  в зоопарку  годувати заборонено, але ми сьогодні допоможемо працівникам нагодувати тваринок.

Вихователь роздає тваринок-іграшок (білка, мавпа, їжак, пташка, зайчик).

На картках діти пишуть число (шишок, ананасів, зерняток, яблук, морквинок.)

Складають задачі і записують у зошит)

Перевірка задач по слайдах (17-21)

ВИСНОВОК.

Вчитель: - МИ не тільки дізнались, чим  годують тваринок, але й довели . що  вміння розв*язувати задачі нам потрібне в житті.

УІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. Гра. «Хто на що схожий». Вчені в зоопарку

Не тільки доглядають за тваринками, але ще й вивчають будову їх тіли, способи їх пересування і потім конструюють техніку для людей.

Пограємо в гру «Хто на що схожий».

СЛАЙДИ(22)

Поєднати стрілочками тваринку і машинку.

ВИСНОВОК.  Вчитель:- Вивчаючи тварин вчені придумували різну техніку, але для цього їм потрібні знання геометричних фігур.

УІІІ. ГЕОМЕТРИНИЙ МАТЕРІАЛ.

Вчитель:  - Які геометричні фігури ви знаєте?

Просмотров: 1761 | Добавил: Anna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: